اگر خانمها هنگام خرید هدیه روز پدر برای همسرانشان به موارد گفته شده در ذیل توجه کنند، می توانند همسرانشان را بیش از پیش سورپرایز و شگفت زده کرده و بر هیجان انگیز بودن کادوی خود بیفزایند.

روز پدر

به کاربرد هدیه بیش تر از احساسی بودن آن دقت کنید!

علی رغم اینکه خانم ها با اتاقی پر از گل به شدت سورپرایز و شگفت زده می شوند؛ اما مردان ترجیح می دهند که هدایایی دریافت کنند که به کارشان بیاید و از آن استفاده کنند. مثلا یک جفت دمپایی راحتی و یا یک چراغ قوه که مورد نیازشان است؛ آنها را بیش از یک مجسمه و یا هر چیز دیگری خوشحال و شگفت زده می کند.به گفته پروفسور مارگرت :مردان در مقایسه با زنان ، هدیه دادن را بیشتر نوعی تبادل مقتصدانه کالا می دانند.

به نیازهایشان توجه کنید!

زنان غالبا هدیه مورد علاقه خود را ابراز می کنند و نشان می دهند که چه چیزی دوست دارند،اما آقایان به این روش علاقه چندانی ندارند و اگر از آنها بپرسید واضح و شفاف پاسخ می دهند که چه چیزی می خواهند و یا نیاز دارند. پس به جای غافل گیر کردنشان ؛ همان چیزی که آنها می خواهند را تهیه کنید تا بیشتر خوشحال شوند.

روز پدر
روز پدر

هدیه ای که می خرید فکر شده باشد!

روز پدر

آقایان نیز مانند خانم ها دوست دارند احساس خاص بودن و مهم بودن داشته باشند.بنابراین یک هدیه فکر شده آنها را سرشار از حس دوست داشته شدن خواهد کرد. به همین منظور کافی است چیزی که می خواهد و برایش جالب است را پیدا کنید.لزوما نیازی نیست که حتما کادویی گران قیمت بخرید.کافی است در اینترنت سرچی کرده و بتوانید ایده بگیرید.حتی اگر از آن دسته خانمهای هنرمند هستید که شیرینی و یا غذاهای فانتزی می پزید و می دانید که همسرتان عاشق دستپخت شیرینی های شماست؛ خوب است دست به کار شده و به پخت شیرینی مشغول شوید و هدیه ای استثنایی برای همسرتان آماده سازید.

خرید هدیه برای آقایان به ویژه خرید هدیه روز پدر یکی از دغدغه های همیشگی برای خانمها و فرزندانشان بوده است. علاوه بر این مشکل پسند بودن آقایان نیز به نوبه خود سخت بودن این مسئله را دو چندان می کند.اما فوت و فن های روانشناسانه ای نیز برای کمک به این موضوع وجود دارد که در این صفحه به ذکر آنها پرداخته ایم.





توصیه هایی به فرزندان

به این نکته دقت داشته باشید که لزوما خرید هدیه گران قیمت باعث خوشحالی پدرتان نمی شود.بلکه باید با رعایت یک سری نکات شادمانی پدر را دو چندان کنید..
نامه پدر

نوشتن نامه ای محبت آمیز به پدر

سعی کنید نامه ای کوتاه برای پدرتان بنویسید و در آن از زحمات قبلی و فعلی که پدرتان برای شما کشیده و کارهایی که برایتان انجام داده تشکر کنید.این کار تاثیر به سزایی در خوشحالی پدر دارد.

روز پدر

برآورده ساختن آرزوی پدر

به هرحال کمابیش از خواست ها و آرزوهای پدرتان خبر دارید.و اگر توان مالیتان به حدی است که می توانید این خواست ها را برآورده سازید؛ اقدام کنید.مثلا می توانید سفری کوتاه به جایی که پدرتان آرزوی دیدنش را دارد تدارک ببینید و با وی عازم سفر شوید.

روز پدر

اختصاص زمانی برای بودن با پدر

پدر ها از بودن با فرزندانشان بسیار لذت می برند و دوست دارند ساعاتی هر چند کوتاه را با ایشان سپری کنند.این وقت می تواند در هرجایی سپری شود.مثلا می توانید یک ساعت را برای قدم زدن با پدرتان اختصاص دهید و پای درد دل هایش بنشینید.

روز پدر

انجام کاری که پدرتان از شما خواسته

گاهی پیش می آید که پدرها از ما می خواهند که کاری را انجام دهیم و یا در انجام کارها کمکشان کنیم.اما گاهی پشت گوش می اندازیم و یا آن کار را کلا فراموش می کنیم.روز پدر بهترین فرصت برای انجام کارهای عقب مانده ایست که پدر قبلا ازم ما خواسته.این کار می تواند شستن ماشین ویا حتی ساختن کاردستی باشد.




خرید کادو روز پدر :

لوازم و پوشاک چرم: محصولات چرمی به عنوان یک هدیه شیک و اصیل همواره دارای احترام و بهای خاصی بوده است. و مسلما هیچکس شایسته تر از پدر برای دریافت هدیه چرمی نیست.رنگهای خاص و زیبای محصولات چرمی به شیک بودن آنها نیز می افزاید .
کتاب: کتاب از ابتدای تاریخ همواره جز با ارزش ترین هدایا و محصولات بوده است .بسته به موضوعات مورد علاقه پدر خود کتاب مناسبی را برای روز پدر برایش تهیه کنید .
گوشی هوشمند: این روزها بزرگ و کوچک همه گوشی هوشمند دوست دارند و کسی نیست که از دریافت چنین هدیه ای خوشحال نشود.اگر پدرتان گوشی هوشمند ندارد و یا ویژگی هایی از گوشی کنونی اش را دوست ندارد؛ برایش گوشی ای بخرید که همه ویژگی های مدنظرش را دارا باشد.
قاب کردن عکس های به یاد ماندنی : یکی از بهترین کادوها برای پدر قاب کردن عکس های قدیمی و خاطره انگیز است که یاد آور دوران خوشی است .و هم چنین می توانید کاردستی های جالبی برای پدرتان درست کنید.
پیراهن و تی شرت تابستانی : با توجه به اینکه امسال روز پدر در فصل بهار قرار دارد ؛ خرید پیراهن و تی شرت تابستانی نیز می تواند جز گزینه های مفید و جذاب باشد .

هدیه روز پدر

کلیدواژه

کادو روز پدر، فروشگاه اینترنتی، هدیه روز مرد، ساعت مچی مردانه،هدیه روز پدر،کادوی روز مرد، هدیه روز مرد چی بخرم،لیست هدیه برای مردان،هدیه روز مرد برای همسر، بهترین هدیه برای مردان، ساعت مردانه، هدیه مردانه، کادو برای آقایان، خرید اینترنتی هدیه روز مرد، لیست کادوهای مردانه،بهترین هدیه روز مرد، هدیه برای آقایان، هدیه مناسب برای آقایان، بهترین هدیه برای آقایان، کادو مردانه، کادوی مردانه شیک، خرید کادو برای آقایان، هدیه برای مرد،کادو روز مرد چی بخرم،هدیه خاص برای آقایان،بهترین هدیه برای روز مرد، هدیه برای روز پدر، بهترین کادو برای مردان، بهترین هدیه روز پدر، کادو برای مردان،خرید کاد ، خرید هدیه، کادو چی بخرم، بهترین کادو برای روز مرد، کادو برای روز پدر، کادوی مناسب برای آقایان، هدیه های خاص برای آقایان، هدیه برای پدر، خرید اینترنتی هدیه روز پدر، کادوهای مردانه، هدیه خاص برای مردان، خرید هدیه روز پدر، بهترین هدیه برای پدر، کادو روز پدر چی بخرم، بهترین کادو برای روز پدر، هدایای روز مر د،هدایای روز پدر، هدیه مناسب روز پدر،کادو برای پدر، بهترین هدیه برای شوهرم،پیشنهاد هدیه روز مرد، هدایای مردانه، خرید هدیه مردانه، هدیه روز پدر چی بخریم، بهترین کادو روز پدر، بهترین هدیه روز مرد برای همسر،هدیه های جالب برای مردان، بهترین هدیه برای همسر، پیشنهاد کادو برای آقایان، هدیه برای همسر، خرید اینترنتی هدیه، روز پدر چی بخرم،کادو برای شوهر، لیست کادو برای آقایان، کادوی مناسب برای روز پدر، کادو برای مردان چی بخریم، کادو برای مردها، پیشنهاد هدیه روز پدر، ایده برای روز مرد، پیشنهاد هدیه برای آقایان،عکس کادو روز مرد، عکس هایی برای روز پدر ، خرید روز پدر، جعبه کادو، کادو مردانه ارزان، هدیه ای برای روز پدر، هدیه خوب برای آقایان، یه هدیه خوب برای آقایان، بهترین هدیه برای مردها؛ ، ست هدیه مردانه،تزیین کادو روز مرد، واسه روز مرد چی بخرم، کادوهای روز پدر، ایده برای کادوی روز مرد، کادو مناسب روز پدر، بهترین کادو برای یک مرد،روز پدر، بهترین هدیه روز مرد چیه

مقالات مرتبط

کادو خانمها

کادوی مناسب برای خانم ها چیست؟

برای دریافت راهنمای خرید هدیه روی لینک بالا کلیک نمایید.

نکات خرید هدیه

نکات مهم هنگام خرید هدیه

هنگام خرید هدیه باید به چند نکته مهم توجه کنیم که برای دانستن آن کافی است لینک بالا را مطالعه نمایید.

فرآیندسفارش مجسمه

فرآیند سفارش مجسمه

برای دریافت فرآیند سفارش روی لینک بالا کلیک نمایید.

کاربردپرینت سه بعدی

دستگاه پرینتر سه بعدی project660

با دستگاه پرینت سه بعدی project660 بیشتر آشنا شوید